
De nieuwe Toyota RAV4 (High Power Hybrid) werd in 2019 geïntroduceerd met de belofte “Even better exciting mobility for all”. Dat klinkt goed, maar “for all” is voor de individuele consument natuurlijk niet meteen interessant.
Bekijk hier een selectie van creatief, innovatief en prijswinnend werk.
De nieuwe Toyota RAV4 (High Power Hybrid) werd in 2019 geïntroduceerd met de belofte “Even better exciting mobility for all”. Dat klinkt goed, maar “for all” is voor de individuele consument natuurlijk niet meteen interessant.
Zelfs wanneer een gerenommeerd automerk als Volvo iets beweert over een nieuw model, komt dit model voor de consument pas écht tot leven tijdens een proefrit.
In Nederland krijgen 17.000 mensen per jaar een hartstilstand buiten het ziekenhuis. Als binnen 6 minuten de juiste hulp wordt geboden, is de overlevingskans het grootst.
Hoe blijf je relevant voor een digital native doelgroep, zonder de core van de geprinte content en het bereik van de doelgroep uit het oog te verliezen?
In More Than A Job geven we een podium aan Greenhousers die hun passie voor data, media, tech en creatie niet door kantoor(m)uren laten begrenzen.
De Nederlandse markt voor online gokken gaat open. Global brands als Unibet en 888 gaan dan de strijd aan met Toto. Wij vulden alvast een 1-tje in op het wedstrijdformulier.
Denken we aan digitale campagnes, dan denken we niet meteen aan offline. Waarom eigenlijk niet?